7 කොටස..

ගෙදර ගිය ගමන් අපි දෙන්න කරේ අර කොලේ දිග අරිය එක..

Dear Sahan,
                    Please call me. 077-xxxxxxx
                                                            from: Ayesha.


"මොකද්ද බං මේ?" මගේ මොලේ විකාර උනා වගේ..

"මට අමතක උනානේ බං උඹට ඉංග්‍රීසි බෑ කියල.. මේකේ තියෙන්නේ මේ නොම්බරේට කෝල් කරන්න කියලා.."

"අනේ *** කියපන් දැන් මොකද්ද මම කරන්නේ කියලා.."

"call කරපන් ඉතින්.."

"පිස්සුද බං.. මේක මොකෙග්ගේ හරි බයිට් එකක්ද කොහෙද.."



"බයිට් එකක්ද නැද්ද බලන්න මුලින් call කරපංකෝ.. අනිත් එක මම නම් හිතන්නේ ඕක ඒකිගේම number එක කියලා.. මම දැක්කා ඒකි උඹේ දිහා බලනවා මේ ලඟකදී ඉඳන්.."

"බෑ බං.. උඹ දන්නවනේ කෙල්ලෝ සම්බන්ද දේවල් වලට මම ටිකක් බයයි කියලා.. අන්තිමට අතපය හතර ගලවන් තමයි ඉන්න වෙන්නේ.."

"ඒ ඉතින් අවුලක් උනොත් නේ.. මුලින් කතා කරලා හිටපන්.. උඹේ phone එකෙන් බැරිනම් මේකෙන් ගනින්.." තිලිණයා උගේ phone එක දුන්නා..

"අනේ බෑ බං.."

"තොට බැරිනම් කතා කරලා මට සෙට් කරපන්.." තිලිණයා ගේ වදෙන් බේරෙන්න ඕන නිසාම ඕන දෙයක් වෙද්දෙන් කියලා මම call එකක් ගත්තා..Rings 
ගියාට answer කරේනම් නෑ..

"answer කරන්නේ නෑ බං.. ඕනනම් අයි
ත්
 කෝල් කරයිනේ.."

එහෙම කියලා මම තිලිණට ආයිත් phone එක දුන්න ගමන් කෝල් එකක් ආවා..

"මචං එකෙන්.. උඹම ගනින්.." මම phone 
එක
 අතට ගත්තා..

"Hello"

"Hello, 
මේ number එකෙන් call එකක් තිබුනා.. කව්ද මේ..?"
මාර පොෂ් වොයිස් එක..

"අ..ආ.. ඔව්.. මේ.. අ.. අංජලී ඉන්නවද? " නෝන්ඩි වෙන්න බැරි නිසා කටට ආව නම කියලා දැම්මා..

"අංජලි? wrong number එකක්  " කියනකොටම තිළිණයා මගේ ඔලුවට හොඳ ෂොට් එකක් දුන්නා..

"නම අහපන්.." ඌ කෑ ගහනවා..

"මේ.. ඔය අංජලි නෙමෙයි නම් කව්ද?" එහා පැත්තෙන් හිනාවෙනවා වගේ ඇහෙනවා

"මමද.. මම එයාගේ අම්මා.." කියලා එයා call එක කට කරා..
_____________

"තොට මොළයක් කියලා නාමයක්වත් නැද්ද යකෝ? ටිකක් පොත පෙරලලා විස්තරයක්වත් දැනගන්න බැරිද?" තිව්ව ගමන් තිලිණයා කියවන්න ගත්තා..

"ඔය ඉතින් දැන ගත්තේ.. ඒ මදැයි.."

"අනේ බම්බුව.. උඹනම් අමු මැට්ටෙක්.."

*************************

ඊළඟ දවසෙත් මම සුපුරුදු විදියට උදෙන් තිලිනලහට ගියා..

"අඩෝ.. ඊයේ රෑ මාර සීන් එකනේ උනේ.."

"මොකෝ?"

"අර අයේෂා තමයි බං.."

"උඹ කොහොමද දන්නේ?"

"ඊයේ රෑ 10 ට විතර ඒකිගෙන් missed call එකක් ආවා.. මාත් ඉතින් එකක් යැව්වා.. ඊළඟට ඒකි message එකක් එව්වා තරහද කියලා.. මම ඇහුවා ඒ මොකටද කියලා.. call කරාම හරියට කතා කරේ නැති එකටලු..මම පොඩි මල් talk එකක් දාල කිව්වා නෑ කියලා.. මෙකි දිගටම message කරා.. බලපන් inbox.. අන්තිමට ඒකි අහපි හෙට meet වෙන්න පුලුවන්ද කියලා.."

"උඹ ඉතින් හා කිව්වද ගොනා වගේ?"

"පිස්සුද බං.. මම උඹ තරම් ගොනෙක් නෙමෙයිනේ.. මම එකට reply කරේ නැ.."

"දැන් ඉතින් මොකද බං කරන්නේ.."

"ගිහින් කතා කරපන්.."

"තොට ඕනනම් පලයන්.. මට බෑ.."

"කෙල්ල පාරනේ බං.. මම මෙච්චර කියන එකේ මටවත් දාල දියන්කෝ.."

"විකාර නැතුව හිටපන්.. මමනම් අද ඒකි ඉන්න පැත්තටවත් යන්නේ නෑ.."

3 comments:

  හෙළයා

July 9, 2010 at 10:01 PM

සතියට පෝස්ට් දෙකක්වත් දාපන් මචං.
නියමයි

  පිස්සා පලාමල්ල

July 10, 2010 at 4:22 AM

අනේ කොල්ලො ගිහින් බලපන්...

  Siribiris

July 11, 2010 at 3:13 AM

කතාව නං නියමයි. අර හෙලයා කීවැහෙ, ටිකක් ඉක්මනට ලිව්වොත් නරකද? දින පතාම බලලා, පෝස්ට් නැත්නං අපි පිං අනුමෝදන් කරවන නිසා නිතරම කිඹුහුන් ගියොත් දොස් කියන්න එපා.