වස්සානය...

වස්සානය...
පොඩි කතාවක්.
ඔව්.. පොඩි ආදර කතාවක් තමයි.
එත් අවසානය මොනා වෙයිද දන්නේ නෑ. මොකද කතාව තවම ගලාගෙන යනවා. මේ කතාවේ ප්‍රධාන චරිතය මම කියමුකෝ. නමින් කියනවනම් සහන්. වස්සානය කියන නම ගැලපෙනවද මන්දා.. මතක් උන පලවෙනි නම තමා දැම්මේ. කතාවේ වැඩිය චරිත නෑ. මොකද මේක ඉස්කෝලේ උන කතාවක් නෙමෙයි නිසා යාළුවො නෑ. එත් එක යාලුවෙක් ඉන්නවා. ඒ තමයි තිළිණ. තිළිණ මම දන්නේ අවරුදු ගානක ඉදන්. දැන්නම් ඌ මට මගේ සහෝදරයෙක් වගේ.
ඉතින් අද ඉදන් මම පුළු පුළුවන් විදියට කියන්නම්. කියවන කෙනෙක් ඉන්නවනම් පොඩි කොමෙන්ටුවක් එහෙම දාල sup එකක් හෙම දෙන්න හොඳේ.
මේ මගේ පලවෙනි කතාව. ඒ නිසා පොඩි පොඩි අවුල් ඇති. ගණන් ගන්නෙපා. වරදක් දැක්කොත් කියන්නත් අමතක කොරන්නෙපා.

2 comments:

  නිරහංකාර අහිංසකාවි

June 25, 2010 at 6:39 AM

kathawa tikak digata liyanwa nan hodhai saho.. liyanna.. api kiyawanwa.. :) :) :)

  sahan

June 25, 2010 at 6:44 AM

palaweni comment ekata bohoma sthuthi.. puluwan tharam liyannamko.. :)