1 කොටස.....

" ලොකු පුතා.. ඔයාට call එකක්.." අම්මා කියනවා.

"hello"මොකෙද්ද මන්දා.. මගේ නින්ද කෑවා.. බැන බැනම මම room එකේ තියෙන phone එකෙන් answer කරා.

"hello, මචන්.." කතා කරේ මගේ අතිජාත මිත්‍රයා, තිලිණ.

"ආ.. මොකෝ බන් මේ මහා රැ? අපි නිදාගන්න එක උඹලට ඇලජික් ද?"

"ඇයි **** යන්තම් 7 උනගමන් නිදාගන්න ඕනද? මේ අහපන්.. පොඩි වැඩකට කතා කරේ."

"අනේ පුතෝ.. ඕන් කිව්වා වලිනම් බෑ.. ගෙදරින් ලැබෙන කෑම ටිකත් නැතිවෙයි අන්තිමට.." 
මේ ලඟදි මිත්‍රත්වය වෙනුවෙන් පෙනී සිටින්න ගිය වරදට ගෙදර කස්ටිය මතක් වෙන සැරේට ධර්ම දේශනා පවත්වනවා..

"නෑ යකෝ.. හෙට පොඩි ගමනක් යන්න වරෙන්"

"ආහ්.. එල.."
 
"එහෙනම් මම හෙට දවල්ට එන්නම්. ලැස්ති වෙලා හිටපන් කොල්ලෝ.."

"ok පුතා.."
phone එක තිව්වට පස්සේ මම ගිහින් අම්මට කිව්වා තාත්තටත් ඇහෙන්න. මොකද කෙලින් කියන්න බෑනේ.. තාත්තගේ මූණ දැක්කම කියන්න යන දේත් අමතක වෙලා කටේ තියෙන ඛේටය ටිකත් මාව දාල දුවනවනෙ.. So හැමදාම අනුගමනය කරන පියවර අදත් අනුගමනය කරා. බයකටම නෙමෙයි. ආත්මාරක්ෂාවට. :D

කොහොම හරි අම්මව shape කරගත්තනම් ඒ ඇති. මුලදී අම්මා එපා කිව්වත් මේ දවස් ටිකේම නිවාස අඩස්සියේ හිටිය නිසා අන්තිමට හා කිව්වා.

***********************************

උදේ නැගිටලා ගේ ඇතුලේ පොඩි search පාරක් දැම්මා.. කව්රුවත් නෑ.. පියාණොත් ගිහින් වගේ.

"ඇයි යකෝ මේ ගෙදර එවුන් කොහේ ගිහින්ද.."

"අම්මා.."       වෙනද වගේම අම්මා හොයාගෙන ගිහින් kiss එකකුත් දුන්නා.

"Good morning motherrrrr..."  මේසෙ උඩ තිබුන මගේ bed tea එක අතට ගන්න ගමන් මම කිව්වා.

"අපෝ අම්මා.. මේක හොඳටම නිවිලානේ.. කීයටද අද තේ හැදුවේ?"

"වෙනද වෙලාවටම තමයි. බලන්න දැන් වෙලාව කීයද කියල.."
අම්මට උඩු.. 12 ටත් කිට්ටුයි. මම හිමීට තේක බීලා මාරු උනා.
ටිකක් වෙලා TV එකත් ඔබ ඔබ ඉඳලා මූණ හෝදගන්න කියල පුටුවෙන් නැගිටින්න හදනකොටම ඔලුවට හොඳ ෂොට් එකක් වැදුනා. කව්ද යකෝ මට ගැහුවේ? තාත්තත් ගෙදර නෑනේ.. අනික මම වරදක් කරෙත් නැනේ..

"තෝ දැන්ද නැගිට්ටේ?" අඩේ.. තිළිණයා..

"මොකද බන් මේ කිකිලිත් අතින් අරන්?"

"උඹට බිත්තරයක් දාල දෙන්න කියල අරන් ආවේ *****.."

"කෑ ගහන්නෙපා මිනිහෝ.. අම්මා ඉන්නවා.."

"උඹනේ ඉතින් මගේ කට අව්ස්සගන්නේ.. අද යන්නේ නැද්ද?"

"කොහෙද?"

"ඇයි මතක නැද්ද ඊයේ කියපු එක?"

"අම්මට උඩු.. අමතක උනා මචන්, හිටපන් මම ඉක්මනට එන්නම්."



4 comments:

  හසී

June 25, 2010 at 6:48 AM

බලමු මේ දෙන්නා කොහෙද යන්නේ කියලා

  ඉලංදාරියා

June 25, 2010 at 9:00 AM

This comment has been removed by the author.
  ඉලංදාරියා

June 25, 2010 at 9:02 AM

හිටපන් තාත්ත ට කියනම්...එල එල..ලස්ස්නට ලියල තියන්ව....ඉක්මනට ඉතුරු ටික....

  sahan

June 26, 2010 at 8:33 AM

@ හසී - ඔන්න කිව්වා කොහෙද ගියේ කියලා.. :)

@ඉලන්දාරියා- තාත්තා ගහයි bat එකෙන් he hee... :P