11 කොටස..

"Hello"

"Hello සහන්,ඔයා එන්නේ නැද්ද?"


"එනවා.. ඇයි?"

"ඇයි කියල අහන්නේ? තව ටිකකින් lectures පටන් ගන්නවනේ.."

"ඉතින් ඔයා යන්න. අපි එන්නම්.."

"අනේ සහන්, මම මෙච්චර වෙලා බලන් හිටිය එකෙත් තේරුමක් නැති වෙනවනේ..ඔයා ඉන්නේ කොහෙද කියන්නකෝ මම එන්නම් ඔයාව ගන්න.."

"නෑ නෑ.. ඕන නෑ අපි එන්නම්.. ඔයා යන්න " 

මේකිට තියන්න අදහසක් නෑ වගේ..   ඊයේ කොච්චර හොඳයි කියල හිතුනත් දැන්නම් මට මළ.. තව මුකුත්  කියනකන් ඉන්නේ නැතුව  මම bye කියල cut කරලා දැම්මා.

ඇතුලට යනකොට නංගා පෙන්න හිටියේ නෑ..
ෂික් විතරක් මේකිට මේ වෙලාවේම කතා කරන්න ඕන උනානේ.. මගේ මල් මූඩ් එක කැවා.. මම ඉතිං තිලිනගේ රූම් එකට ගියා. ඌ රූම් එකට ඇවිත්..

"මොකෝ බං?"

"මොකෝ?"

"බලපන් මූණ පොඩ්ඩක් කන්නාඩියකින් චොර වෙලා තියෙන ලස්සන.."

"අනේ පල යන්න.." 

මට දැන් මූත් එක්කත් මළ.. ඊයේ මාව  තනියෙන් දාල ගියේ නැත්තම් තාමත් මට නංගා එක්ක ආතල් එකේ talkක් දාගෙන ඉන්න තිබුනනේ..

"මොකද උනේ කියහන්කෝ "

"මොනා වෙන්නද.. මම මේ තෝ කරපුවට පව් ගෙවනවා.."

"කෙලින් කියපන් යකෝ මොකද උනේ කියල.." 

"මුකුත් නෑ බං.. ඉක්මනට ලැස්ති වෙලා වරෙන් පරක්කු වෙනවා.. අරහේ එකෙක් කන්න බලන් ඉන්නවා.." 

"කව්ද?"

"කව්ද?? තෝ අර ඊයේ මාට්ටු කරලා දීපු බඩුව තමයි.." මම එහෙම කිව්වම මූ මහා නෝන්ඩි හිනාවක් දැම්මා..

"මොකද *** හිනා වෙන්නේ?"

"ඒකි හොඳයි නේ බං.. මොනාද ඉතිං ඊයේ කිව්වේ?"

"උඹට මොකටද?"

"අපිත් දැනගන්න එපැයි.."

"දැනගන්න ඕනනම් ඉඳලා යන්න තිබුනනේ.. කොහෙද තෝ අර මකබෑ උනේ? "

"නෑ බං.. සිරාවටම පිටකොටුවට යන්න උනා.. පුංචිලා ආවනේ. එක්කන් එන්න ස්ටෑන්ඩ් එකට ගියේ.."

"ඉතිං කලින් කියන්න බැරි උනාද? කිව්වනම් මම shape එකේ කැපෙනවනේ.."

"එතකොට අර කෙල්ල පව්නේ බං.."

"අනේ රෙද්ද.. මම උඹට කිව්වා කියලා හිතාගනින්" 

-----------------------------

"මචං, නංගා ආවේ මොකක් හරි වැඩකටද?"  යනගමන් තිලිනයට පොත පෙරලලා data ටිකක් බාගන්න මම ට්‍රයියක් දුන්නා..

"නංගි ඉස්කෝලෙට select වෙලානේ බං.. අපේ ගෙදර ඉඳන් තමයි යන්න ඉන්නේ.."

හප්පේ.. කොල්ලට එක ඇහුනාම පා වෙනවා වගේ දැනුනා.. දැන් ඉතිං නංගාව හැමදාම බලන්න පුළුවන්..
 කොච්චර හිතුවත් මම කොහොමද අප්පා අමතක කරන්නේ නංගව.. ඕකට තමා කියන්නේ දෙන දෙයියෝ ළඟටම ගෙනත් දෙනවා කියලා.. :D  

0 comments: